План заходів щодо запобігання та протидії булінгу

ПЛАН

заходів Прилбицького ЗЗСО І-ІІІ  ступенів

 імені Митрополита Андрея Шептицького

спрямований на запобігання та протидію булінгу

на 2021-2022 н.р.

 

№п\п Назва заходу Цільова  аудиторія Термін виконання Відповідальний
Інформаційно-профілактичні заходи
1 Обговорення питання запобігання та протидії   булінгу на загальношкільній батьківській конференції

 

Батьки здобувачів освіти вересень Директор

Михалечко О.П.

2 Всеукраїнський тиждень з протидії булінгу

 

Учнівський колектив 27.09.21-

01.10.21

Заступник директора з ВР Мірило І.В.

Шеремет М.М.

Струс У.І.

Юрас З.М.

Класні кер. 1-11 кл.

3 Розробка пам’ятки «Маркери булінгу»

Анкетування учнів 5-8 класів «Як часто тебе ображали?»

 

Учнівський колектив жовтень Соціальні педагоги

Юрас З.М.

Струс У.І.

4 Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом»

 

1-11 Упродовж року Практичний психолог

Шеремет М.М.

5 Контроль стану  попередження випадків булінгу

 

Нарада при директорі квітень Директор

Михалечко О.П.

6 Круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечна школа. Маски боулінгу»

 

Педагогічний колектив березень Практичний психолог

Шеремет М.М.

7 Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькування

 

Педагогічний колектив Упродовж року Заступник директора з ВР Мірило І.В.
Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти
1 Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків 1-4 Упродовж року Класні керівники
2 Створення морального безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять

 

1-11 Упродовж року Класні керівники
3 Робота відео залу. Перегляд кінострічок відповідної спрямованості

 

5-11 Упродовж року Педагог-організатор

Сташишин У.І.

4 Засідання дискусійного клубу старшокласників «Як довіряти й бути вдячним»

 

9-11 січень Педагог-організатор

Сташишин У.І.

5 Відпрацювання теми особистої гідності в ході вивчення літературних творів та на уроках історії

 

1-11 Упродовж року Учителі літератури, історії
6 Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом» 1-11 До 09.12 Класні керівники, учитель правознавства, практичний психолог, соціальний педагог
7 Діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах

 

1-11 13.12.21

17.12.21

Шеремет М.М.
Психологічний супровід
Діагностичний етап
1 – спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти;

– опитування  (анкетування) учасників освітнього процесу;

-діагностика мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів;

Усі категорії

Учасників освітнього процесу

Упродовж року Класні керівники,

психологічна служба

2 Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах вересень практичний психолог

Шеремет М.М.

3 Діагностика стану психологічного клімату класу 1-11 Упродовж року практичний психолог

Шеремет М.М.

 

4. Спостереження за здобувачами освіти під час навчального процесу 1-11 Упродовж року Психологічна служба

 

5 Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу 1-11 Упродовж року Психологічна служба

 

6 Профілактично-розвивальна робота з учасниками освітнього процесу 1-11 Упродовж року Психологічна служба
Робота з батьками

 

1 Тематичні класні збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі»

 

1-11 Упродовж року Класні керівники
2 Поради батькам щодо зменшування ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини 1-11 Упродовж року Класні керівники

Психологічна служба

3 Тренінг «Як навчити дітей безпеці в Інтернеті»

 

1-11

 

Січень-лютий Психологічна служба
4 Інформаційна робота через інтернет-сторінки  

 

 

 

Упродовж року Заступник директора з НР

Мірило І.В.

Директор ЗЗСО        О.П.Михалечко